Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Nieuws
RW: Wie wordt Amerika's volgende Idol?
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu online
38 gasten en 2 vaste bezoekers (reaver, Test)
Nu op de chat
Realitynet
Pagina's: 1 ... 10 11 12 [13]
  Print  
Auteur Topic: Survivor 20: Heroes vs Villains  (gelezen 9212 keer)
reaver

Geslacht: Man

Buff Collector

« Antwoord #240 Gepost op: 20.05.2010, 17:49:10 »

Jij houdt niet van complotten smeden, vindt dat dat bestraft moet worden en derhalve snap ik wel dat je ook geen oog hebt voor strategische kunde van kandidaten en het daarom als geluk hebben afdoet.

Ik had voor ik de reeksen van survivor had gezien een uitlating gedaan dat complotten afgestraft zouden moeten worden en ben daar ook op teruggekomen na de reeksen van survivor te hebben gezien.  Snappie? Ik ben wel voorstander om de mogelijkheid van complotten te bemoeilijken dmv de verschillende twists en de hii, maar het mag ook niet in overdaad gebeuren.

Het afstraffen ervan gebeurt nu eenmaal door de juryleden achteraf.  Het is en blijft een spel maar de menselijke emoties die versterkt worden door honger, isolement en vermoeidheid bij het geven van de final vote voor de winst is zeker niet te onderschatten.  Er speelt steeds een element van gerechtigheid mee.  In het dagelijkse leven zien we vaker dat onmacht de oorzaak kan zijn van verschillende drama's maar het wordt echter nooit erkent als een probleem en de gerechtigheid is bij vele zaken dikwijls ver te zoeken.  Het belangrijkste verschil (vind ik) is dat bij dit spel de macht wordt overgedragen aan de 'slachtoffers' en niet bij neutrale personen al is dat 'neutraal' ook een heel relatief begrip... 

Ik heb absoluut oog voor het tactische en strategisch vermogen van de spelers Dit seizoen had ook de betere strategische spelers die survivor heeft gehad (Boston rob, Cirie, Amanda, Parvati, Sandra, Russel) Maar ontkennen dat een opvolging van bepaalde strategische zetten mogelijk werd gemaakt door blunderende medekandidaten niet tot de term geluk behoren... Daar geloof ik niet in.

« Laatste verandering: 23.05.2010, 18:53:38 door reaver » Gelogd

Kennen en weten hebben het kunnen verscheten
reaver

Buff Collector

« Antwoord #241 Gepost op: 20.05.2010, 18:11:28 »

En John en Carl zorgden zeker voor sensatie en hogere kijkcijfers maar gingen wat mij betreft veel te ver (van wat wij hiervan hebben kunnen zien) een 30 jarige vrouw zo pesten dat ze moet huilen op TV, terwijl zij mijn inziens niets verkeerd deed (nogmaals van wat wij ervan hebben kunnen zien)..

Voor John en Carl was de rol van ongelijke kansen een beetje moeilijk te aanvaarden.  Het gepest keur ik niet goed maar de rest van de ploeg lieten de pesterijen ook gebeuren wat imo ook niet netjes was.  Aan de andere kant stelde ze zichzelf als doelwit door steeds te zeuren dat ze een eerlijke kans wilde, die kans heeft ze nooit gekregen en dat is de insteek/schuld van de productie...  Ook het feit dat Emma en Wim (die dan nog weg moest wegens gezondheidsproblemen) haar op de schandpaal gingen nagelen omdat ze hen had benaderd om een alliantie te vormen hielpen haar niet echt.   

BramSko

« Antwoord #242 Gepost op: 20.05.2010, 18:21:09 »

Voor John en Carl was de rol van ongelijke kansen een beetje moeilijk te aanvaarden.  .. die kans heeft ze nooit gekregen en dat is de insteek/schuld van de productie... 

Uhm.. ik vind niet dat het de schuld van de productie is omdat zoals jij terecht zegt dat John en Carl de twist niet konden verdragen.. Bij het kamp van Marnix ging het toch wel goed? Als je meedoet aan ER weet je dat er twists komen..

Esther stelde zich bovendien helemaal niet op als leider (wat wij konden zien) en werd alsnog meteen uit de groep gegooid..

En ja wat die anderen hadden inderdaad voor Esther op moeten komen, erg laf..
reaver

Buff Collector

« Antwoord #243 Gepost op: 20.05.2010, 18:38:26 »

Uhm.. ik vind niet dat het de schuld van de productie is omdat zoals jij terecht zegt dat John en Carl de twist niet konden verdragen.. Bij het kamp van Marnix ging het toch wel goed? Als je meedoet aan ER weet je dat er twists komen..

John heeft ook in de reünie gezegd dat indien Marnix hun leider was dat hij het ook niet zo makkelijk ging krijgen.  Op dat vlak had Marnix 'geluk' Wink dat ze hem direct aanvaardde

Ik geef de productie niet de schuld van de pesterijen, enkel dat zij verantwoordelijk zijn voor de insteek mbt immuniteit wat de reactie van J & C tot gevolg had waardoor het gezeur kwam...

De twist bestond erin dat er 2 'indringers' de herindeling van de kampen deden en daarop nog eens immuniteit kregen als beloning voor de overtocht waar de andere kampen niets qua voordeel aan hebben gehad...

Pagina's: 1 ... 10 11 12 [13]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005