Robbieazerty
Crew WieIsDeMol.Com
Crew RealityWorld
Geslacht:
Manuel... :(
|
 |
« Gepost op: 16.12.2009, 18:35:52 » |
|
Big Brother 2Dit is de eerste reeks waar het US format met Head of Household wordt gebruikt. Zonder veel te spoilen kan ik ook al zeggen dat deze reeks vooral ook gekenmerkt staat om het feit dat het nog op tv was toen 9/11 gebeurde en één van de kandidaten daar indirect bij betrokken is vanwege een familielid dat in het WTC werkt...
|
|
|
|
|
|
RealityTV over de grens... praat erover in het nieuw RealityWorld-board!
|
|
|
TheeZakje
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 16.12.2009, 19:02:34 » |
|
Haha, gezellig dit  Ben ondertussen bezig met aflevering 1! Ik had op youtube even wat gekeken van seizoen 1, en dat is echt niet leuk. Maar direct aan het begin van dit seizoen, seizoen 2, zit je er al veel meer in. Veel meer strategisch, and that's what I like 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprien
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 16.12.2009, 22:23:28 » |
|
Aflevering 1 gedownload Theezakje? Of ergens online? En zo ja.. heb je de link voor ons?
Ben wel benieuwd hoe het spel verloopt zonder Power of Veto...
|
|
|
|
|
|
the sun came up and reality set in
|
|
|
TheeZakje
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 16.12.2009, 23:18:15 » |
|
Gewoon op YouTube, daar worden ze wel gepost http://www.youtube.com/watch?v=dYACidfRCygDat is de allereerste aflevering, naja, het eerste deel daar van. Maar die hele eerste aflevering gaat over het voorstellen van de kandidaten, en het huis laten zien. Aflevering 2 zitten ze er in, maar het gaat echt nergens over Seizoen 2 bevat ook nog geen PoV, maar wel HoH. Ik heb nu al 3 afleveringen gezien 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheeZakje
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 17.12.2009, 11:31:59 » |
|
Wow in aflevering 4 dat Justin er uit wordt gezet Het is wel logisch eigenlijk,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprien
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 18.12.2009, 16:57:27 » |
|
Ik vind de eerste aflevering eigk altijd wel leuk. Krijg je beetje beeld van het huis enzo en geeft mij wel dat BB-gevoel  als ik dat zo noemen mag. Goed dat je het in spoilers zet trouwens  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robbieazerty
Crew WieIsDeMol.Com
Crew RealityWorld
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 19.12.2009, 19:51:22 » |
|
Haha ik was al wel zo dom om te klikken, al zat ik nog steeds aan aflevering 2... Ben nu bij 3 en benieuwd wie van de genomineerden eruit moet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robbieazerty
Crew WieIsDeMol.Com
Crew RealityWorld
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 20.12.2009, 19:30:50 » |
|
Intussen ook aflevering 4 gezien. Vrij shocking. Dat ie zelf ook niet door heeft dat een mes op iemand's keel houden geen "act of violence" is!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheeZakje
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 23.12.2009, 23:37:45 » |
|
Aflevering 13, ik had eigenlijk niet verwacht dat Boogie er uit zou gaan! Eigenlijk wel jammer, nu is het aan Will om de klus te klaren 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprien
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 25.12.2009, 17:46:02 » |
|
Heb de eerste aflevering geprobeerd te kijken op YouTube maar die kwaliteit is echt bagger. Eerste afleveringen staan dus nu in de download
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprien
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 27.12.2009, 14:25:33 » |
|
Heb de eerste aflevering geprobeerd te kijken op YouTube maar die kwaliteit is echt bagger. Eerste afleveringen staan dus nu in de download En die ben ik dus nu aan het kijken. Pff.. wel even wennen hoor zo terug in de tijd. Weinig bekende BB-muziek uit de latere seizoenen, weinig actie nog... en mis de PoV ook heel erg. Maar hou vol  Ondertussen kijk ik ook seizoen 6 af.. daar was ik bijna mee op het einde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheeZakje
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 27.12.2009, 14:50:53 » |
|
Ik vind het echt wel leuk eigenlijk! Het is eerst wel wat wennen ja, maar het wordt wel leuker  Heb nu aflevering 17 alweer gehad  Will z'n DR momenten zijn gewoon legendarisch wat mij betreft. Ik hoop eigenlijk dat ie wint! En please niet die schijnheilige Hardy  Maar blijkbaar vond 'America' hem destijds wel de leukste, aangezien hij al eens naar huis mocht bellen enzo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robbieazerty
Crew WieIsDeMol.Com
Crew RealityWorld
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 6.01.2010, 23:07:55 » |
|
Oh mijn god, net aflevering 9 gezien. Dat Shannon de wc poetst met Hardy's tandenborstel. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Art
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 7.01.2010, 20:10:47 » |
|
Dat is een beroemd moment in BB geschiedenis. Wat een geweldige kreng-karakter was Shannon. 
|
|
|
|
|
|
Nog even niks.
|
|
|
TheeZakje
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 25.01.2010, 21:49:04 » |
|
Finish! Ik moet zeggen, het is seizoen 2 maar ik vond het echt leuk  Ziet er wel wat oud uit zeg maar.. hehe. Ik ben echt super blij met de winnaar! Dat is toch geweldig! Will was eigenlijk al vanaf het begin mijn favoriet, hoe hij het spel speelde was gewoon heerlijk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|